VJEŽBE ZA MAME I BEBE

Mame i bebe (2)

Drage bivše trudnice, a sada mlade mame poslije porođaja i naši najmlađi polaznici, pozivamo vas da nam se ponovno pridružite na vježbanju i masaži! Gledajmo ponovno sretne osmjehe beba i mama :).

Video snimljen na našem satu za emisiju dm baby bonus.

Atmosfera na satu je opuštena i ležerna tako da mame mogu previti, nahraniti ili po potrebi umiriti svoju bebu. Vježbe su stručno vođene i usmjerene na zajedničku dobrobit Vas i Vašeg djeteta.

Sat vježbanja i relaksirajuće masaže za mame i bebe pridonosi sreći i zdravlju postporođajnog doba. Bebe uživaju u stimulaciji pokretom, dodirom, glazbi i zajedničkom druženju.

Sretna i zadovoljna mama – je dobra mama  :) !

Aktivno majčinstvo

Drage naše mlade mame,

pozivamo Vas da nam se ponovno (nakon 2 i pol godine covid pauze programa) pridružite na tečaju postnatalnog vježbanja sa svojom bebom 🙂.

Program je sretan spoj vježbanja i druženja za mame i relaksirajuće masaže za bebe, koji će učiniti vaše prve zajedničke mjesece mirnijima!

Ciljane i specifične postnatalne vježbe za žene poslije porođaja – vježbe za trbušnjake, leđa i ostale dijelove tijela koje želimo učvrstiti i vratiti u prvobitan položaj, te smanjiti dijastazu.

Odvojite malo vremena sa sebe i druženje sa drugim mamama, jer se najbolje razumijete.

Dodatno učite kako masirati svoju bebu, uče se pokreti koji pomažu kod čestih tegoba: kolika, rast zubića i kako dodirom smiriti ili aktivirati bebu. Dodir je prilagođen odnosu mame i djeteta.

Vježbice za kukove, nožice, ručice i masaža preporučene su od strane pedijatara.

IMG_2148

Termini:  2x tjedno – srijeda i petak od 11:00 -12:00 sati

Mjesto održavanja: Apolon centar Zagreb, Bauerova 21/4. kat (lift), moguć ulazak u studio sa dječjim kolicima i ostavljanje kolica u zasebnoj postoriji unutar studija.

Mjesečna članarina: 377 kn (za grupu do 5 polaznica). 300 kn (za grupu veću od 5 polaznica). Što vas je više – plaćate manje!

Za nove polaznice: dobro došli ste besplatno isprobati sat 🙂
Dob beba: od 3 mjeseca do cca 12 mjeseci

Svaka se žena nakon poroda želi što prije vratiti u formu

Nakon otprilike dva i pol do tri mjeseca od porođaja, kada se tijelo potpuno oporavi, i dobijete zeleno svjetlo od liječnika ginekologa, a vi i beba polako počinjete usvajati ritam dojenja i spavanja, preporučuje se početak vježbanja kako bi se vaše tijelo što prije vratilo u nekadašnju formu. Sve je to lijepo, pomislit ćete, ali nije lako organizirati čuvanje bebe u jutarnjim satima, a uostalom, prvih par mjeseci ni vi se možda ne želite odvajati od svog malog zlata. Idealno bi bilo da možete negdje vježbati i ujedno biti u društvu svoje bebe, gdje bi je mogli nahraniti, uspavati, presvući ili se jednostavno igrati i maziti s njom.

O programu: Mame i bebe je sretan spoj vježbanja i druženja za mame i relaksirajuće masaže za bebe, koji će učiniti vaše prve zajedničke mjesece aktivnima i uzbudljivima!

Posebno osmišljen program stručnih vježbi u kojem sudjeluju mame sa svojim bebama; rodilje će steći formu kakvu su imale prije trudnoće, razgibati se i opustiti od dnevne rutine i stresa, naučiti koristiti tehniku masiranja bebica koju možete prakticirati u svom domu, još bolje razumijeti neverbalni jezik svojih beba.

Mame i bebe 20180531Vježbe poslije porođaja kreirane za žene koje žele ponovno doći u formu, smanjiti dijastazu i mogući postporođajni stres ili depresiju, izravnati trbuščić i ponovno biti fit fizički i psihički.

Ojačajte tijelo na neagresivan način, bez obzira da li je porođaj bio prirodan ili carskim rezom. Nosite se lakše sa zahtjevnošću novog majčinstva, dojenjem, besanim noćima. Naučite kako ojačati leđa i ruke i čuvati kralježnicu od opterećenja pri prematanju, nošenju i podizanju djeteta, naučite se prirodno opuštati i sačuvajti svoj mir u svim situacijama. Ponovno osjetite svoje tijelo kao ženstveno, privlačno, snažno i zdravo.

Mame i bebe 2014

Više o programu POSTNATAL Vježbe za mame poslije porođaja i bebe

Ana Plisnić i Lara

O čemu se radi?

Vježbe za mame i bebe je program namjenjen i mamama i njihovim bebama. Uz ugodnu muziku i na skladan način izmjenjuju se vježbe koje izvode mame i bebe. Na taj način majka radi na svojem tijelu, opušta se i izmjenjuje iskustva s drugim majkama, a u isto vrijeme se igra i mazi sa svojom bebom. Bebe, s druge strane, vježbaju sa svojim mamama, te uživaju u masaži za bebe. Mame i bebe tijekom vježbanja izmjenjuju puno dodira, maženja i bliskog kontakta, što ima pozitivan utjecaj na još bolju komunikaciju između mame i bebe i razvoj djeteta općenito. Ujedno se na taj način mame dodatno povezuju sa svojom bebom i pomažu svom tijelu da se vrati u stanje prije trudnoće te obogaćuju svoje tijelo i duh.

Kako je osmišljeno vježbanje?

Sat započinje laganim vježbama disanja specifično dizajniranim za žene poslije poroda i ojačavanje transversus abdominisa (poprečnog trbušnog mišića). Ujedno se u prvom dijelu sata mame i bebe prilagođavaju i pripremaju za međusobno i zajedničko druženje.Mame se tako mogu opustiti od svakodnevnih obaveza, a bebe će također uživati u druženju u grupi!

Drugi dio sata posvećen je vježbama. Vježbe za mame zasnovane su na postnatal vježbama poslije porođaja, pilatesu, jogi i Tupler tehnici.

Vježbe za bebe zasnovane su na tehnikama Rainbow yoge za djecu, baby masaže, te prema vježbama preporučenim od strane pedijatara.

Kraj sata je kreativnog karaktera, zavisno o potrebama i trenutnoj atmosferi u grupi: opuštajuće, ako to zahtjevaju bebe ili ,ako su bebe živahnije raspoložene, zajedno veselo plešemo i učimo bebe ritmu!

Mame se tako mogu opustiti od svakodnevnih obaveza, a bebe će također uživati u druženju u grupi :).

IMG_2789

Što treba ponijeti?

Za bebe:
  • jedan veći ručnik ili veću gazu radi higijenskih razloga za staviti ispod bebe na prostirku,
  • jednu omiljenu igračku,
  • rezervnu pelenu i robicu,
  • za bebe koje se ne doje, ponijeti bočicu s vodom, čajem ili sokom
  • eventualno nosiljku za bebu
Za mame:
  • udobnu odjeću za vježbanje,
  • bočicu vode.

Tehnički detalji: molimo ponesite veći ručnik ili gazu na koju ćete staviti bebu i manju igračku za bebu. 

Molimo vas dođite na vrijeme, nekoliko minuta prije početka sata, da se u miru i vi i bebica stignete pripremiti.

Mame, ukoliko je moguće, dođite već komotno odjenute za vježbanje, tako da ne trebate trošiti vrijeme na to.

mama i beba

Zašto vježbati s nama?

Zbog dobrobiti za mame:

  • razgibat ćete se, opustiti i osloboditi od svakodnevne rutine i stresa
  • steći ćete formu kakvu ste imali prije trudnoće
  • izmjenjivati ćete iskustva s drugim mamama
  • naučiti ćete kako koristiti tehnike baby masaže koje možete prakticirati u svom domu

Zbog dobrobiti za bebe:

  • olakšat će se simptomi kolika, plinova i zatvora
  • jačanje i reguliranje probavnog, dišnog i krvožilnog sustava
  • još bolje ćete razumjeti i odgovoriti na neverbalni jezik vaše bebe

Gdje parkirati?

1) garaža Vlaška 77 (točno preko puta Ratkajevog prolaza)

2) garaža Importanne Galerija (Iblerov trg)

3) garaža Kvaternikov trg

4) garaža Martićeva/Heinzelova ul.

5) parkiralište INE (križanje Martićeve i Šubićeve ul.)

6) Martićeva i okolne ulice – 1. zona parkiranja

Voditeljica:

Jasna Maceljski, prof., voditeljica centra Apolon, vježbi Joge za kralježnicu, Jogalates, Prenatal programa za trudnice i Postnatal programa vježbi poslije porođaja, Joge za djecu i roditelje (Family yoga), instruktorica Holističkog  plesa i pokreta,  posturalne Egoscue metode “Pokretom do Zdravlja”, certificirani maser i bioenergetski terapeut, NLP master, P.E.A.T praktičar, certificirana po međunarodnim programima: Yoga Alliance, Rainbow Kids Yoga, Quantum Touch, Institute for Holistic Dance and Movement Pedagogy, Egoscue metoda, Bioterapija – Klinički bioenergetski tretmani, Tesla metamorfoza zdravlja i Tesla metamorfoza duše.

Sve informacije i predbilježbe:

apolon.studio@gmail.com /  095 816 88 18

Ljubazno molimo da se, zbog ograničenosti mjesta u dvorani, za program svakako najavite i PREDBILJEŽITE i navedete dob svoje bebe.

DA, ŽELIM SE PREDBILJEŽITI!