PRENATAL vježbe za trudnice

IMG_7625

 

Buduće mame!

Vježbajte sa nama četiri puta tjedno u ugodnom, zračnom i svjetlom prostoru našeg studija.

Već četrnaestu godinu za redom održavamo redovite jutarnje i popodnevne tečajeve vježbi za trudnice,

do porođaja.

Certificirana instruktorica Prenatala i Postnatala, Jasna Maceljski, prof.

Treninzi se održavaju u malim grupama, prema svim epidemiološkim mjerama.

 

U TIJEKU SU UPISI U NOVU SEZONU- rujan 2021.

JUTARNJA I POSLIJEPODNEVNA GRUPA (ZA ZAPOSLENE TRUDNICE)

 

PA220227

 

TERMINI:

Ujutro: ponedjeljak i četvrtak 10:00 -11:00

Popodne: utorak i petak 17:15- 18:15

JUTARNJI I POSLIJE PODNEVNI TERMINI MOGU SE I KOMBINIRATI!

TRENINZI SE PRENOSE U REALNOM VREMENU I ONLINE, PREKO ZOOM -a

 

PROSTOR I LOKACIJA:

APOLON ZAGREB

Ul.Antuna Bauera 21, 4. kat (kod Martićeve ulice)

bauerova-velika-dvorana

APOLON CENTAR ZAGREB

U TIJEKU SU UPISI U NOVU SEZONU 2021/2022.. U JUTARNJU I POSLIJEPODNEVNU GRUPU (ZA ZAPOSLENE TRUDNICE)

  • Lagano, opuštajuće, energizirajuće.
  • I tijekom trudnoće budite fit, jačajte svoju fleksibilnost, snagu, cirkulaciju i ravnotežu.
  • Vježbe istezanja i disanja, energije i koncentracije.
  • Vježbe za razgibavanje i otvaranje zdjelice što porođaj čini lakšim i bržim.
  • Vježbe su sigurne, ugodne, prilagođene i trudnicama koje se prvi put susreću s vježbanjem.
  • Na kraju sata umirujuće završno opuštanje na boku, na jastucima uz nježnu masažu.
  • Otklonite tipične tegobe u trudnoći: bolove u donjim leđima, oticanje nogu i gležnjeva, zadržavanje tekućine, nesanicu, žgaravicu, mučninu i promjene raspoloženja.
  • Prostirke, deke, jastuci i blokovi za prilagođeno izvođenje vježbi su osigurani.
  • Pripremite se fizički i psihički za porođaj.
  • Vježbanje nesumnjivo pomaže u trudnoći o čemu mogu posvjedočiti sve naše polaznice.
  • Dočekajte vaš termin tjelesno i mentalno spremne, aktivne i okretne .
  • Dokazano je porođaj brži, rodilja je u boljoj kondiciji i svjesnija važnosti disanja i opuštanja.
  • Suvišni su medikamenti i anestezije pri porodu, jer naučite osluškivati i kontrolirati svoje tijelo, mišiće, opustiti se, disati, umiriti se, a time svladati strh i paniku.
  • Oporavak poslije porođaja je također brži zbog Kegelovih vježbi za mišiće dna zdjelice, grlića maternice i porođajnog kanala. Od tih su vježbi mišići prije i poslije porođaja elastičniji.
  • Razmjena iskustava u grupi sa drugim budućim mamama u povjerljivom ozračju dijeljenja i povezanosti
  • Vođenje sata katkada, po potrebi, i na engleskom jeziku, zbog naših polaznica stranih državljanki.

MJESEČNA ČLANARINA:

300 KN

UPUTE:  

Ponesite udobnu odjeću za vježbanje, čarapice, bocu vode i malo dobre volje za pokretom!

Nije potrebno imati prethodno iskustvo u vježbanju, ali je potrebno da ste navršili prvih tri mjeseca trudnoće (12 tjedana) i donijeti pismeno odobrenje liječnika da je s trudnoćom sve u redu i da smijete vježbati trudničke vježbe.

Prvi je sat probni, besplatan.

Brojimo tjedne zajedno! Pitajte sve što vas zanima!

INSTRUKTORICA:

Jasna Maceljski, prof

certificirana za Prenatal i Postnatal programe, vodi trudničke vježbe svakodnevno u kontinuitetu od 2008. godine.

 

UTISCI POLAZNICA:

Vježbanje nesumnjivo pomaže u trudnoći o čemu mogu posvjedočiti naše polaznice:

– I attended Jasna’s pre-natal yoga classes throughout my pregnancy.  I found the classes very enjoyable.  They helped to keep me fit and maintain a good posture during my pregnancy.  Jasna is a lovely teacher, really getting to know her students and adapting the class to meet each individual person’s needs.  It was also a really good way to meet other pregnant women and make friendships.  I am convinced doing yoga on a regular basis helped me to recover from the birth of my son quickly and would therefore highly recommend it to anyone.

Alexandra Upton Ridout, UK. mommy of baby boy Digby, born August 15 th, 2009.

– Vježbe su mi pomogle i kod poroda i nakon poroda da se lakše nosim sa psihofizičkim tegobama ali i da ostanem smirena u trenucima kada mi beba neprestano uporno plače, pa čak i moj suprug ode van iz stana, jer mu je teško slušati.

Iva J., mama bebe Hane

– Kad Jasna kaže nešto jednostavno kao: “podignite ruku”, iz toga napravi umjetnost i odmah se osjećaš bolje. A zaista znam što znači podići ruku ili nogu, bavila sam se tae kwan do-om 5 godina prije trudnoće. No ovakav trening me oduševljava!

Vedrana

– Vježbala sam do kraja trudnoće i još dva dana pred porod sam došla na naš Prenatal sat, jer ga nikako nisam željela propustiti! Razmišljala sam doći i na sam termin poroda, ali onda sam ipak otišla roditi :).  Moja beba Sven i ja smo presretni!

Iva Karnik

– Postala sam mama crnokosog dečka!! Pozdravljam sve kolegice iz grupe, družile smo se sjajno punih 5 mjeseci naše trudnoće. Ovu grupu mi je preporučila moja sestra Maja, pa smo par mjeseci vježbale zajedno. 

Zrinka

– Po profesiji sam plesačica vrlo razgibanog  i pokretljivog tijela naviklog na treninge. Nisam očekivala da su ove vježbe toliko izazovne, ali prikladne za naše drugo stanje. Sve se radi lagano, ali sa mnogo efekta .

Nikica

– Rodila sam Unu. Jasna, hvala!

Mihaela

 
Zahvala Jasni:  
Draga Jasna,
vec je proslo godinu dana otkako sam prestala kod Vas vjezbati trudnicku jogu pa nikako se javiti. S bebom, sad vec velikim deckom, vrijeme leti…
Sestra Anica mi je poslala link-interview o vjezbama disanja pa me uhvatila nostalgija za lijepim trenucima koje sam provela na satovima Vase joge noseci u trbuhu svoje prvo djetesce. Vrlo cesto se sjetim tog olaksanja, te maksimalne opustenosti, zmaraca i ugode koju bih osjetila kad bi uslijedio onaj Vas carobni, iscjeliteljski dodir, one nazalost, kratke masazice na kraju svakog sata. 
Do vaseg tecaja nisam nikada vjezbala jogu. Moram priznati da sam se tada zaljubila u nju i zbog toga ju nastavila vjezbati u centru koji je blizi mjestu mog stanovanja. 
S obzirom da sam cijelu trudnocu  provela u mucninama i zbog toga bila u nemogucnosti normalno funkcionirati tijekom dana, Vasa joga (savrsen sklad opustanja, ali i jacanja misica)  mi je dosla kao melem na rane jer sam se oduvijek bavila sportom. Iako su mucnine ponekad bile intenzivnije, Vasi satovi joge su mi pomogli da se maksimalno opustim, ali i odrzim misice u dobroj formi, da osjetim i dozivim svoje tijelo koje se mijenja i na kraju da uzivam u svakoj vjezbi koje su mi pri porodu, sto psihicki sto fizicki, itekako pomogle i na tome sam Vam zahvalna!
 Zao mi je sto ne mogu i dalje pohađati vježbe u Vasem centru, ali sam sigurna da budem u sljedecoj trudnoci . Tome se jako veselim!!!
 
Do ponovnog druzenja, srdacno Vas pozdravljam i zelim ugodno vjezbanje!  
Kristina Huljev
 
 
 
 
 
 
 

VJEŽBE ZA ŽENE U TRUDNOĆI I POSLIJE PORODA – PROGRAMI PRENATAL I POSTNATAL

“Vjezbanje u Apolonu i s gdjom Jasnom bilo mi je predivno iskustvo u prvoj trudnoći i vjerujem da mi je uistinu olakšalo prvi porod tako da sam znala čim sam drugi put ostala trudna da želim ponovno vjezbati kod nje. S obzirom na specifičnu situaciju oko covida, ovaj put vjezbali smo online preko zoom platforme i mogu reci da je efekt bio skoro jednako dobar. Jasna se izuzetno trudi oko svake polaznice i ima dobro oko čak i preko web kamere te nisam uopće osjetila nedostatke vježbanja od doma. Same vježbe su prilagodjene trudnicama i svaki put sam se osjećala super nakon odradjenog sata. Preporučujem od srca prenatalne vježbe jer vas drže u formi i pripremaju vas i fizički i mentalno na najzahtjevniju ulogu u vašem životu.”
Sandra L.

“Pilates u trudnoći kod Jasne je svakako aktivnost koju bih preporučila bilo kojoj trudnici koja pazi na sebe i ima urednu trudnoću. Vježbanje mi pomaže s trudničkim tegobama, lakše mi je podnositi težinu svog tijela i, najbitnije, osjećam se odlično nakon svakog treninga. Jasna je divna i topla osoba koja pazi na svoje trudnice i trudi se da nam, osim pravilnog izvođenja vježbi, prenese i brojne korisne savjete i umiri nas za sve što nas čeka.”

Martina Šimić

“Uvijek i svima rado preporučujem vježbe za trudnice koje Jasna vodi! Puno su mi pomogle u prvoj trudnoći (i fizički i psihički) i evo me, opet vježbam i u drugoj. Sviđaju mi se sigurnost da su te vježbe uistinu prilagođene trudnicama, Jasnin angažman da nam pomogne da se bolje osjećamo i fizički i psihički, i prijateljska i smirujuća atmosfera u kojoj se vježba da bismo bile zdrave i sretne trudnice i mame.”

Tea Mjedenjak

“Ja imam manje dara za pisanje, ali evo par riječi i od mene: Sa vjezbanjem sam počela u 4. mjesecu trudnoće i nastavila do samog poroda. Mislim da o zadovoljstvu vježbanjem najbolje govori činjenica da sam se Postnatalu pridružila 6 tjedana nakon poroda. Online vježbanje je novost za mene i moram priznati da sam ugodno iznenađena! Iako preferiram dvoranu, uz malu bebu, online je izvrsna alternativa. Jasna je sjajan učitelj koji se potpuno posveti polaznicima, a uz yogu su trudnoća i postpartum puno lakši!”

Maja Zdeličan

“Krenula sam vježbati u Apolonu s Jasnom u drugom tromjesečju trudnoće i nastavila 2 mjeseca nakon poroda s postnatalnim online vježbama. Od Jasne sam jako puno naučila o samoj fiziologiji trudnoće i postpartuma te o pravilnim vježbama. To su dva stanja u kojima su mi se sve frendice, koje su prolazile isto, staaalno žalile na nekakve bolove, a meni je sve prošlo gotovo bez ikakvih bolova u leđima,  nogama, vratu itd. Što je zbilja velika vrijednost, ali iz cijelog iskustva sam izvukla i puno više. Jasna se toliko posveti polaznicama i stvori brižan i ugodan, a opet nenametljiv kontakt, da sam se povremeno osjećala kao da sam dobila i dodatnu mamu što je u ovoj situaciji pandemije, potresa i postpartuma bilo zbilja neprocjenjivo.” 

Ivana Ć. O.

Prenatal

VEZANI ČLANCI:

Za sve informacije i predbilježbe:

apolon.studio@gmail.com   

095/ 816 88 18

Prenatal vježbe za trudnice

Kada Vi očekujete Vašu bebu, mi s radošću očekujemo Vas :)!

Objavio Apoloncentar Zagreb

Holistic Centre - Family & Eco Friendly Lifestyle Club

%d blogeri kao ovaj: