VJEŽBE ZA MAME I BEBE

Mame i bebe (2)

Drage naše bivše trudnice, a sada mlade mame poslije porođaja, i naši najmlađi polaznici, pozivamo vas da nam se pridružite na vježbanju i masaži! Već osmu godinu za redom gledamo sretne osmjehe beba i mama.

Video snimljen na našem satu za emisiju dm baby bonus. Atmosfera na satu opuštena i ležerna tako da mame mogu previti, nahraniti ili po potrebi umiriti svoju bebu. Vježbe su stručno vođene i usmjerene na zajedničku dobrobit Vas i Vašeg djeteta.

Sat vježbanja i relaksirajuće masaže za mame i bebe pridonosi sreći i zdravlju postporođajnog doba. Bebe uživaju u stimulaciji pokretom, dodirom, glazbi i zajedničkom druženju. 

Sretna i zadovoljna mama – je dobra mama  :) !

Aktivno majčinstvo

Drage naše mlade mame,

pozivamo Vas da nam se pridružite na vježbanju i masaži sa svojom bebom 🙂

Program je sretan spoj vježbanja i druženja za mame i relaksirajuće masaže za bebe, koji će učiniti vaše prve zajedničke mjesece mirnijima!

Mame uče kako masirati svoju bebu, uče se pokretima koji pomažu kod čestih tegoba: kolika, rast zubića i kako dodirom smiriti ili aktivirati bebu. Dodir je prilagođen odnosu mame i djeteta.

Vježbice za kukove, nožice, ručice i masaža preporučene su od strane pedijatara.

IMG_2148

Ciljane i specifične vježbe za žene poslije porođaja – vježbe za trbušnjake, leđa  i ostale dijelove tijela koje želimo učvrstiti i vratiti u prvobitan položaj – odvojite malo vremena sa sebe i druženje sa drugim mamama, jer se najbolje razumijete.

Termini:  2x tjedno nažalost, zbog Covid situacije, program se trenutno ne održava 😦

Mjesečna članarina: 300 kn

Za nove polaznice: dobro došli ste besplatno isprobati sat 🙂
Dob beba: od 3 – cca 12 mjeseci

Svaka se žena nakon poroda želi što prije vratiti u formu

Nakon otprilike dva i pol do tri mjeseca od porođaja, kada se tijelo potpuno oporavi, a vi i beba polako počinjete usvajati ritam dojenja i spavanja, preporučuje se početak vježbanja kako bi se Vaše tijelo što prije vratilo u nekadašnju formu. Sve je to lijepo, pomislit ćete, ali nije lako organizirati čuvanje bebe u jutarnjim satima, a uostalom, prvih par mjeseci ni Vi se možda ne želite odvajati od svog malog zlata. Idealno bi bilo da možete negdje vježbati i ujedno biti u društvu svoje bebe, gdje bi je mogli nahraniti, uspavati, presvući ili se jednostavno igrati i maziti s njom.

Tehnički detalji: molimo ponesite veći ručnik ili gazu na koju ćete staviti bebu i manju igračku za bebu. Molimo vas da dođete na vrijeme, nekoliko minuta prije početka sata, da se u miru i vi i bebica stignete pripremiti. Mame, ukoliko je moguće, dođite već komotno odjenute za vježbanje, tako da ne trebate trošiti vrijeme na to.

O programu: Mame i bebe je sretan spoj vježbanja i druženja za mame i relaksirajuće masaže za bebe, koji će učiniti vaše prve zajedničke mjesece aktivnima i uzbudljivima!

Posebno osmišljen program stručnih vježbi u kojem sudjeluju mame sa svojim bebama; rodilje će steći formu kakvu su imale prije trudnoće, razgibati se i opustiti od dnevne rutine i stresa, naučiti koristiti tehnike baby masaže koju možete prakticirati u svom domu, još bolje razumijeti neverbalni jezik svojih beba. Bebe će uživati u  masaži, ugodnoj i opuštajućoj atmosferi i na kraju plesu s mamom! Dob beba: od 3 do cca. 12 mjeseci.

Mame i bebe 20180531Vježbe poslije porođaja kreirane za žene koje žele ponovno doći u formu, smanjiti mogući postporođajni stres i depresiju, izravnati trbuščić, prirodno smanjiti kilograme i ponovno biti fit fizički i psihički.

Ojačajte tijelo na neagresivan način, bez obzira da li je porođaj bio prirodan ili carskim rezom. Nosite se lakše sa zahtjevnošću novog majčinstva, dojenjem, besanim noćima. Naučite kako ojačati leđa i ruke i čuvati kralježnicu od opterećenja pri prematanju, nošenju i podizanju djeteta, naučite se prirodno opuštati i sačuvajti svoj mir u svim situacijama. Ponovno osjetite svoje tijelo kao ženstveno, privlačno, snažno i zdravo.

Mame i bebe 2014Mame uče kako masirati svoju bebu, uče se pokretima koji pomažu kod čestih tegoba: kolika, rast zubića i kako dodirom smiriti ili aktivirati bebu. Dodir je prilagođen odnosu mame i djeteta.

Vježbe za kukove, nožice, ručice i masaža preporučene su od strane pedijatara.

Ciljane i specifične vježbe za žene poslije porođaja: vježbe za trbušnjake, leđa  i ostale dijelove tijela koje želimo učvrstiti i vratiti u prvobitan položaj. Odvojite malo vremena sa sebe i druženje sa drugim mamama, jer se najbolje razumijete!

Više o programu POSTNATAL Vježbe za mame poslije porođaja i bebe

Ana Plisnić i Lara

O čemu se radi?

Vježbe za mame i bebe je program namjenjen i mamama i njihovim bebama. Uz ugodnu muziku i na skladan način izmjenjuju se vježbe koje izvode mame i bebe. Na taj način majka radi na svojem tijelu, opušta se i izmjenjuje iskustva s drugim majkama, a u isto vrijeme se igra i mazi sa svojom bebom. Bebe, s druge strane, vježbaju sa svojim mamama, te uživaju u masaži za bebe.

Kako je osmišljeno vježbanje?

Sat započinje laganim vježbama disanja. Ujedno se u prvom dijelu sata mame i bebe prilagođavaju i pripremaju za međusobno i zajedničko druženje.

Drugi dio sata posvećen je vježbama. Vježbe su zasnovane na tehnikama joge, pilatesa, vježbama poslije porođaja, baby masaže, te kreativnog plesa i pokreta. Mame i bebe tijekom vježbanja izmjenjuju puno dodira, maženja i bliskog kontakta, što ima pozitivan utjecaj na još bolju komunikaciju između mame i bebe i razvoj djeteta općenito. Ujedno se na taj način mame dodatno povezuju sa svojom bebom i pomažu svom tijelu da se vrati u stanje prije trudnoće te obogaćuju svoje tijelo i duh.

Zadnji dio sata je kreativnog karaktera s elementima opuštanja. Mame se tako mogu opustiti od svakodnevnih obaveza, a bebe će uživati u ugodnoj i opuštenoj atmosferi.

IMG_2789

Vježbe za mame zasnovane su na tehnikama joge i pilatesa, Postnatal vježbama poslije porođaja, Tupler tehnici, te kreativnom izražavanju kroz pokret i ples. Vježbe za bebe zasnovane su na tehnikama Rainbow yoge za djecu, baby masaže te prema vježbama preporučenim od strane pedijatara.

Što treba ponijeti?

Za bebe:
  • jedan veći ručnik,
  • jednu omiljenu igračku,
  • rezervnu pelenu i robicu,
  • za bebe koje se ne doje, ponijeti bočicu s vodom, čajem ili sokom
  • eventualno nosiljku za bebu
Za mame:
  • udobnu odjeću za vježbanje,
  • bočicu vode.

mama i beba

Zašto vježbati s nama?

Zbog dobrobiti za mame:

  • razgibat ćete se, opustiti i osloboditi od svakodnevne rutine i stresa
  • steći ćete formu kakvu ste imali prije trudnoće
  • izmjenjivati ćete iskustva s drugim mamama
  • naučiti ćete kako koristiti tehnike baby masaže koje možete prakticirati u svom domu

Zbog dobrobiti za bebe:

  • olakšat će se simptomi kolika, plinova i zatvora
  • jačanje i reguliranje probavnog, dišnog i krvožilnog sustava
  • još bolje ćete razumjeti i odgovoriti na neverbalni jezik vaše bebe

Gdje parkirati?

1) garaža Vlaška 77 (točno preko puta Ratkajevog prolaza)

2) garaža Importanne Galerija

3) garaža Kvaternikov trg

4) garaža Martićeva/Heinzelova ul.

5) parkiralište INE (križanje Martićeve i Šubićeve ul.)

6) Martićeva i okolne ulice – 1. zona parkiranja

Voditeljica:

Jasna Maceljski, prof. voditeljica centra Apolon,  vježbi Joge za kralježnicu, Jogalates, Prenatal i Postnatal programa vježbi za trudnice i vježbi poslije porođaja, Joge za djecu i roditelje (Family yoga), instruktorica Holističkog  plesa i pokreta,  posturalne Egoscue metode Pokretom do Zdravlja, certificirani maser i bioenergetski terapeut, certificirana po međunarodnim programima: Yoga Alliance, Rainbow Kids Yoga, Quantum Touch, Institute for Holistic Dance and Movement Pedagogy, Egoscue metoda, Bioterapija – Klinički bioenergetski tretmani, Tesla 

Sve informacije i predbilježbe:

apolon.studio@gmail.com /  095 816 88 18

Ljubazno molimo da se, zbog ograničenosti mjesta, za program PREDBILJEŽITE

ŽELIM SE PREDBILJEŽITI!