Besplatna radionica baby handling: ODVIKAVANJE OD PELENA, 11.6.

Došlo je ljeto i vrijeme kada roditelji i mališani kreću u novu avanturu zvanu odvikavanje od pelena. Kako bi pomogli roditeljima i olakšali im u tome, stručnjaci iz  SimBexa Hrvatska i Najsretnije bebe Hrvatska su osmislili radionicu, Odvikavanje od pelena. Uz certificiranu edukatoricu međunarodno priznatog programa The Happiest Baby, Ivu Brčić, polaznici će saznati kako u samo 10 dana odviknuti dijete od pelena i naučiti ga na tutu bez suza i ispada bijesa.

Pridružite nam se na dvosatnoj radionici “Odvikavanje od pelena” i naučite:

  • kako uštediti i do 10000 godišnje na pelenama
  • kako brzo i učinkovito odviknuti dijete od pelena
  • kada krenuti u odvikavanje od pelena
  • dječji jezik i njegova primjena kod odbijanja tute i ispada bijesa
  • kako kroz igru privoliti dijete na upotrebu tute

Radionica je besplatna i održava se u nedjelju 11.06. 2017. od 15 – 17 sati u Apolon centru na adresi Derenčinova 1/IV., 10 000 Zagreb

Predbilježbe:

broj mjesta je ograničen stoga je potrebno svoj dolazak najaviti na:

Email: najsretnijabeba@gmail.com, 

Tel: 0989008634

O voditeljici:

Iva Brčić, predsjedica udruge Najsretnija beba Hrvatska, međunarodno je priznata The Happiest Baby certificirana edukatorica. Svoj rad je usmjerila prema educiranju roditelja kako smiriti plač beba i kolike, produžiti spavanje, zaustaviti ispade bijesa i izgraditi komunikaciju s djecom. Provodi prevenciju sindroma tresenog djeteta i obiteljskog nasilja nad djecom, te se bavi istraživanjem utjecaja medija na djecu i mlade. Kao stručna suradnica djeluje na portalima roditelji.hr, klokanica, u časopisu Mama&beba, te je dio stručnog tima Abecede roditeljstva. Surađuje s vrtićima i školama, te provodi gost predavanja na Učiteljskoj akademiji s temama vezanim za odgoj i utjecaj medija na djecu.

O SimBexu:

Osnovna smjernica poslovanja društva SimBex d.o.o. temelji se na njegovanju povjerenja zadobivenog od strane naših korisnika i poslovnih partnera te na beskompromisnom inzistiranju na kvaliteti proizvoda i usluga koje nudimo.

Politika kvalitete i uslužnosti utemeljena je na stručnom, sposobnom i kreativnom kadru, potpomognuta tehnološkim resursima, a cilj svakodnevnog usavršavanja je podizanje razine društvene svijesti u očuvanju zdravlja i prevenciji poteškoća.

 

 

Oglasi