SMIJEH ZA ZDRAVLJE: antistresna tehnika opuštanja, 31.5.

S veseljem vas pozivamo na novu radionicu relaksacije smijehom koja će se održati u srijedu, 31.05.2017. od 17.00 -18.00 sati u Apolon centru, Zagreb.
Dok ne počnu neka redovna zbivanja glede smijeha, na radionicu Vas s veseljem pozivamo!
Veselimo se zajedničkom smijanju :).

Mjesto:  Apolon centar, Derenčinova 1/ 4.kat

Vrijeme: srijeda, 31.5. 2017. od 17:00 – 18:00 sati

Redovita tjedna doza zdravlja i veselja u Apolonu!

Ako ih radimo redovito, vježbe smijeha imaju za nas višestruko povoljni učinak. Djeluju dobro na naše zdravlje, raspoloženje i stanje duha.

Sudjelovanje: 50 kn. Za program je potrebno predbilježiti se.

Voditeljica: Valentina Livaić, certificirana voditeljica yoge smijeha

Oprema?

Ništa posebno! Komotna odjeća u kojoj se možete kretati ( trenirka, tajice, majica), bosi / u čarapama.

Dobrobiti za zdravlje:

– vježbe smijeha povećavaju dotok kisika u krv, izbacivanje zaostalog kisika  i produbljuju disanje

– smijanje poboljšava rad krvnih žila, potiče cirkulaciju, smanjuje krvni tlak i tako služi kao preventiva brojnih bolesti

– masira unutarnje organe što pomaže da bolje funkcioniraju

– smijeh smanjuje kortizol i adrenalin, (kortizol je najčešći krivac za oslabljeni imunitet i brojne druge tegobe); a povećava endorfin, hormon sreće koji nam daje dobro raspoloženje i smanjuje osjetljivost na bol

– zvonki smijeh povećava stvaranje limfocita, potiče aktivnosti koje ubijaju tumorske stanice i povećava razinu gama-interferona, proteina aktivnog u borbi protiv bilo koje bolesti

– smijeh opušta cijelo tijelo, mišići ostaju opušteni i do 45 minuta nakon što se prestanemo smijati; kada se smijemo aktivno radi dijafragma, trbušni mišići i mišići lica, a u vježbama smijeha i mišići ruku, nogu i leđa

– potrošnja energije u nekoliko minuta smijeha jednaka je količini potrošene energije nakon 15 minuta vježbanja na sobnom biciklu

smijeh ljudiPsihološka i emocionalna razina

– smijeh nam poboljšava raspoloženje, smanjuje stres, depresiju, tjeskobu, strah i bilo koje drugo loše raspoloženje

– potiče pozitivan način razmišljanja i stvara nadu

-dok vježbamo imamo interakciju s drugim vježbačima, tako postajemo otvoreniji i spontaniji

-posredno djeluje i na našu okolinu jer svoje dobro raspoloženje prenosimo drugima

Svi navedeni pozitivni fiziološki učinci pouzdano smanjuju razinu stresa, povećavaju kvalitetu života i pridonose učinkovitijem liječenju raznih bolesti.

PREDBILJEŽI ME

Oglasi