//
sada čitate...
ANTISTRESNI PROGRAMI, DISANJE, Joga za kralježnicu, Joga za početnike, TEČAJEVI VJEŽBANJA, Vježbe za kralježnicu, YOGA, ZDRAVLJE

JOGA ZA POČETNIKE/ VJEŽBE ZA KRALJEŽNICU

TEČAJ JOGE ZA POČETNIKE I VJEŽBE ZA KRALJEŽNICU sa naglaskom na zdravstvenoj dobrobiti cijelog tijela, a posebice vježbama za kralježnicu, disanju i otpuštanju stresa

REDOVNI TERMINI: utorkom i petkom 18:30 – 19:45 sati
ŠTO JE POTREBNO?

Udobna odjeća za vježbanje i bočica vode su poželjni. Prostirke i sve ostale potrebne rekvizite imamo u studiju na korištenje.

ŠTO SE RADI NA SATU?

Rade se vježbe za križa, vratnu i lumbalnu kralježnicu, vježbe za loše držanje, vježbe za skoliozu, kifozu, lordozu kralježnice, uklanja se niz bolova povezanih sa iskrivljenom i bolesnom kralježnicom i njenim oslabljenim mišićima.

Jača se kompletna muskulatura tijela, gdje se aktivira gotovo svaki mišić sa naglaskom na mišiće uzduž kralježnice i takozvanom fiziološkom  korzetu, trbušnoj muskulaturi koja podržava kralježnicu sprijeda. Rade se vježbe istezanja i opuštanja mišića, pa se uklanjaju bolovi zbog previše zgrčenih mišića, koji pritišću krvne žile i živce. Prokrvljuju se  međukralježni diskovi pažljivim i doziranim istezanjem.

AKTIVAN POKRET

Primjenjujemo aktivan pokret (medicinsku gimnastiku), koja najbolje stimulira čitav organizm. Budući da se većina suvremenih vježbi medicinske gimnastike upravo  temelji na tisućljećima starim jogijskim vježbama , tečaj je ujedno i osnovni tečaj joge za početnike, jer je u jogi poseban naglasak upravo na razgibavanju, aktiviranju i jačanju mišića kralježnice.

Kroz program vježbi za kralježnicu popraviti ćemo i osvijestiti držanje tijela, prevenirati daljnji napredak eventualnih loših posturalnih stanja kralježnice (kao npr. kifoza, lordoza …) i ojačati mišićne skupine koje podupiru kralježnicu.

Ukoliko ste do sada iskusili neke od simptoma kao što su bolovi, osjećaj napetosti u leđima, ukočenje (išijas), ovim vježbama te ćemo simptome znatno ublažiti i/ili ukloniti.

 Da bi to postigli, radimo slijedeće:

1. Vježbe za osvještavanje i izduživanje kralježnice

2. Vježbe jačanja mišića uzduž kralježnice

3. Vježbe za jačanje trbušnih mišića

4. Položaji uvrtanja kralježnice

5. Vježbe za pokretljivost kralježnice

6. Vježbe za otvaranje kukova

7. Vježbe za stopala

8.  Pravilno disanje

9. Svjesno opuštanje

Vježbe su precizne, detaljno objašnjene, stručno vođene i prilagođene pojedinim slučajevima polaznika u grupi. Stoga je grupa mala (max 10 polaznika), da bi se pažnja, uz ispravljanje, mogla posvetiti svakome posebice.

DIŠIMO!

Uz ciljane vježbe za ojačavanje kralježnice, rade se i vježbe dubokog disanja, jer su povezani jedni s drugim.

Mnogi problemi kralježnice dolaze od nepravilnog disanja, jer su pokreti disanja zbog direktne veze rebara i kralježnice u izravnoj vezi!  Rebra su kod lošeg disanja nedovoljno pokretljiva, površno se diše. Pravilnim disanjem masiraju se mišići koji rebra vežu s kralježnicom i time je zdravo podražavaju. Te jogijske vježbe disanja vrlo su ugodne i pružaju korisnu terapijsku masažu, a kada se jednom nauče, primjenjivat ćete ih sami, automatski se korigirajući u svakodnevnom životu. A da ne govorimo što znači unijeti više kisika u tijelo,do svih stanica, time reducirati stres i napetost, umiriti um, psihički se smiriti i ukloniti razne psihosomatske tegobe.

SVE JE POVEZANO

Budući da je čitav naš organizam povezan, potrebno je djelovati cjelokupno, holistički. Djelovanjem vježbi na sve živce oko kralježnice, koja je stup našeg tijela i u kojoj se nalaze svi živci i prema ekstremitetima i prema glavi, djelujemo cjelokupno. U vratnoj se kralježnici nalaze glavne krve žile koje vode prema mozgu. Ako se zbog stalnog neispravnog držanja vrata uslijed, naprimjer, posla za računalom vrat iskrivljuje, osjećamo stalnu napetost u potiljku, smanjen je dotok krvi, a time i kisika u mozak. Uz bolove, ukočenja, moguće su i vrtoglavice, glavobolja. Vježbe pospješuju bolju cirkulaciju, a time  dovode više hranjivih tvari i kisika u mozak, poboljšavaju se funkcije mozga i rješavaju glavobolje koje su uzrokovane prenapetostima mišića potiljka.

KAKO SE DRŽIMO?

Učimo pravilnoj posturi – kako pravilno držati tijelo i što pravilna postura tijela (stav) znači za naš organizam: od ojačavanja mišića stopala sve do glave.

ZNAMO LI HODATI?

Zvuči čudno, ali učimo kako ponovno pravilno hodati i koja je važnost naših stopala za čitavo tijelo, kako ona podržavaju tijelo u stojećem stavu i pri hodanju.

Osvještavamo vezu svih naših zglobova: od stopala, preko gležnjnjeva do koljena, kukova i ramena. Vidimo kako se nepravilan položaj naših kukova prenosi prema dolje u noge i prema gore u kralježnicu,  time je iskrivljuje, stvarajući bolove. Učimo vezu imeđu naših kukova, ramena i ušiju, tj. pravilnog držanja glave.

OPUŠTANJE ZA KRAJ…

Na kraju sata rade se vježbe vođenog opuštanja i smirenja čitavog tijela. Svjesno ne sudjelujte više u epidemiji stresa današnjice.

DOBROBITI U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU

Jednom osviješteno i usvojeno, ovo ćete znanje upisati duboko u svoje tijelo i automatski primjenjivati (uz već ranije opisano pravilnije dublje disanje) u svakodnevnom životu, na poslu, te sami sebe svakodnevno naučiti ispravljati.

Ulog koji dajete dolaskom na vježbanje je malen prema dobrobitima koje dobivate u svakodnevnom životu, boljim općim osjećajem i odgađanjem propadanja i starosti!

ODMAH OSJETITE PROMJENU!

Jedino što molimo i savjetujemo je da budete strpljivi i ustrajni. Dugogodišnje zapuštanje tijela se ne može ispraviti odjednom, premda se rezultati zajamčeno mogu osjetiti već nakon prvog odvježbanog sata!

Čuvajmo našu kralježnicu, ona je naše blago, temelj našeg zdravlja i dugovječnosti!

U drevnoj jogi vjeruju da koliko je zdrava i gipka naša kralježnica, toliko smo zdravi, vitalni i dugovječni i mi!

Vježbe su precizne, detaljno objašnjene, stručno vođene i prilagođene pojedinim slučajevima polaznika u grupi. Stoga je grupa mala  (do 10 polaznika) da bi se pažnja, uz  ispravljanje, mogla posvetiti svakome posebice.

Za sve dodatne informacije i predbilježbe javite se na: apolon.studio@gmail.com 095/ 816 88 18 ili putem nižeg obrasca za predbilježbe.

PREDBILJEŽBE

About apoloncentar

Mislimo na Vas :)

Rasprava

Komentari su zatvoreni.

Pratite nas na Facebooku

Upišite vašu email adresu i primajte newsletter, članke, novosti i obavijesti Apolon centra

Pridruži se 1.249 drugih sljedbenika

POKLON BON

KATEGORIJE

Statistika

  • 965,263 pregleda
%d bloggers like this: