//
sada čitate...
BITI ŽENA, DISANJE, DOGAĐANJA, Majčinstvo -Bebe, Mame i bebe, OBAVIJESTI, Postnatal - Vježbe poslije porođaja, Postnatal poslije porođaja, Roditelji i djeca, SAVJETOVANJA, TEČAJEVI VJEŽBANJA, VJEŽBE ZA ŽENE, Vježbanje, Vježbe poslije porođaja-Postnatal, ZDRAVLJE, Žene

VJEŽBE ZA MAME I BEBE

Drage naše mlade mame poslije porođaja i najmlađi polaznici, mali vježbači i vježbačice, pozivamo vas da nam se ponovno pridružite na vježbanju i masaži!

Mother's loveS veseljem vas obavještavamo, da vršimo upise u novu grupu ,Aktivno majčinstvo – Vježbe za mame i bebe, na lokaciji u Martićevoj 14c, prizemlje.

Termini vježbanja ( 2x tjedno): srijedom i petkom od 11.oo -12.00

Trajanje sata: 60 min

Lokacija: Martićeva 14c, prizemlje, studio Umijeće Chija ( pokraj dućana PRIRODNE KOZMETIKE: “KANTARION”) Zbog lakšeg pristupa mamama s kolicima, vježbamo u prizemnom, lijepo novouređenom prostoru u Martićevoj 14c.

Prostor ovdje možete pogledati  https://www.flickr.com/photos/bugahernitzcvjetko/sets/72157625245621078/

Mjesečna članarina: 200 kn

Za nove polaznike: dobrodošli ste besplatno isprobati sat :))! Počinjemo u rujnu, prve srijede u mjesecu, 06.09.2016. u 11.00 sati.

Tehnički detalji: molimo ponesite veći ručnik na kojeg ćete staviti bebu i manju igračku za bebu. Molimo vas da dođete na vrijeme, nekoliko minuta prije početka sata, da se u miru i vi i bebica stignete pripremiti. Mame, ukoliko je moguće, dođite već komotno odjenute za vježbanje, tako da ne trebate trošiti vrijeme na to.

O programu: Aktivno Majčinstvo- vježbe za mame i bebe je sretan spoj vježbanja i druženja za mame i relaksirajuće masaže za bebe, koji će učiniti vaše prve zajedničke mjesece aktivnima i uzbudljivima!

Mame uče kako masirati svoju bebu, uče se pokretima koji pomažu kod čestih tegoba: kolika, rast zubića i kako dodirom smiriti ili aktivirati bebu. Dodir je prilagođen odnosu mame i djeteta.

Vježbice za kukove, nožice, ručice i masaža preporučene su od strane pedijatara.

Mame i bebe 2014

Voditeljica programa: Jasna Maceljski i atmosfera u grupi

Ciljane i specifične vježbe za žene poslije porođaja: vježbe za trbušnjake, leđa  i ostale dijelove tijela koje želimo učvrstiti i vratiti u prvobitan položaj. Odvojite malo vremena sa sebe i druženje sa drugim mamama, jer se najbolje razumijete!

Svaka se žena nakon poroda želi što prije vratiti u formu

Nakon otprilike dva i pol do tri mjeseca od porođaja, kada se tijelo potpuno oporavi, a vi i beba polako počinjete usvajati ritam dojenja i spavanja, preporučuje se početak vježbanja kako bi se Vaše tijelo što prije vratilo u nekadašnju formu. Sve je to lijepo, pomislit ćete, ali nije lako organizirati čuvanje bebe u jutarnjim satima, a uostalom, prvih par mjeseci ni Vi se možda ne želite odvajati od svog malog zlata. Idealno bi bilo da možete negdje vježbati i ujedno biti u društvu svoje bebe, gdje bi je mogli nahraniti, uspavati, presvući ili se jednostavno igrati i maziti s njom. Uzimajući sve to u obzir osmislili smo poseban program za vas:

Više o programu “Aktivno majčinstvo: vježbe za mame i bebe

Ana Plisnić i Lara

O čemu se radi?

Vježbe za mame i bebe je program namjenjen i mamama i njihovim bebama. Uz ugodnu muziku i na skladan način izmjenjuju se vježbe koje izvode mame i bebe. Na taj način majka radi na svojem tijelu, opušta se i izmjenjuje iskustva s drugim majkama, a u isto vrijeme se igra i mazi sa svojom bebom. Bebe, s druge strane, vježbaju sa svojim mamama, te uživaju u masaži za bebe.

Kako je osmišljeno vježbanje?

Sat započinje laganim vježbama disanja. Ujedno se u prvom dijelu sata mame i bebe prilagođavaju i pripremaju za međusobno i zajedničko druženje.

Drugi dio sata posvećen je vježbama. Vježbe su zasnovane na tehnikama joge, pilatesa, vježbama poslije porođaja, baby masaže, te kreativnog plesa i pokreta. Mame i bebe tijekom vježbanja izmjenjuju puno dodira, maženja i bliskog kontakta, što ima pozitivan utjecaj na još bolju komunikaciju između mame i bebe i razvoj djeteta općenito. Ujedno se na taj način mame dodatno povezuju sa svojom bebom i pomažu svom tijelu da se vrati u stanje prije trudnoće te obogaćuju svoje tijelo i duh.

Zadnji dio sata je kreativnog karaktera s elementima opuštanja. Mame se tako mogu opustiti od svakodnevnih obaveza, a bebe će uživati u ugodnoj i opuštenoj atmosferi.

Kakve se vježbe rade na satu?

Vježbe za mame zasnovane su na tehnikama joge i pilatesa, vježbama poslije porođaja, Tupler tehnici, te kreativnom izražavanju kroz pokret i ples. Vježbe za bebe zasnovane su na tehnikama Rainbow yoge za djecu, baby masaže te prema vježbama preporučenim od strane pedijatara.

Što treba ponijeti?

Za bebe:
  • – jedan veći ručnik,
  • – jednu omiljenu igračku,
  • – rezervnu pelenu i robicu,
  • – za bebe koje se ne doje, ponijeti bočicu s vodom, čajem ili sokom
  • – eventualno nosiljku za bebu
Za mame:
  • – udobnu odjeću za vježbanje,
  • – bočicu vode.

mama i beba

Zašto vježbati s nama?

Zbog dobrobiti za mame:

  • razgibat ćete se, opustiti i osloboditi od svakodnevne rutine i stresa
  • steći ćete formu kakvu ste imali prije trudnoće
  • izmjenjivati ćete iskustva s drugim mamama
  • naučiti ćete kako koristiti tehnike baby masaže koje možete prakticirati u svom domu

Zbog dobrobiti za bebe:

  • – olakšat će se simptomi kolika, plinova i zatvora
  • – jačanje i reguliranje probavnog, dišnog i krvožilnog sustava
  • – još bolje ćete razumjeti i odgovoriti na neverbalni jezik vaše bebe

Atmosfera na satu: pogledajte video snimljen za emisiju dm baby bonus:

opuštena i ležerna tako da mame mogu previti, nahraniti ili po potrebi umiriti svoju bebu. Vježbe su stručno vođene i usmjerene na zajedničku dobrobit Vas i Vašeg djeteta.

Sat vježbanja i relaksirajuće masaže za mame i bebe pridonosi sreći i zdravlju postporođajnog doba. Bebe uživaju u stimulaciji pokretom, dodirom, glazbi i zajedničkom druženju. Sretna i zadovoljna mama – je dobra mama  :) !

Odvojite sat vremena samo za sebe i svoju bebu, te nam dođite da zajedno kreiramo lijepe i pamtljive trenutke vašeg novog majčinstva i sretan početak učenja vašeg djeteta kroz naš posebno osmišljen program Aktivno majčinstvo: Vježbe za mame i bebe

Termini vježbanja ( 2x tjedno): srijedom i petkom od 11.00 – 12.00

Trajanje sata: 60 min

Gdje parkirati?

1) Vlaška 77 (točno preko puta Ratkajevog prolaza, tako da samo prođete kroz njega – cca 100m).

2.) Importanne Galerija – cca 150m, a cijena je 5kn/h.

3.) Martićeva i okolne ulice – 1. zona parkiranja,

Voditeljica:

Jasna jogaJasna Maceljski, voditeljica centra Apolon, joge i pilatesa, voditeljica Prenatal i Postnatal programa vježbi za trudnice i vježbi poslije porođaja, Joge za djecu i roditelje (Family yoga), instruktorica holističkog  plesa i pokreta certificirana po međunarodnim programima: Yoga Alliance, Rainbow Kids Yoga, Quantum Touch i Institute for Holistic Dance and Movement Pedagogy.

Sve informacije i predbilježbe:

apolon.studio@gmail.com /  095 816 88 18

Ljubazno molimo da se, zbog ograničenosti mjesta, za program PREDBILJEŽITE

PREDBILJEŽBE 

Oglasi

About apoloncentar

Apolon pokreće ljude

Rasprava

Komentari su zatvoreni.

Pratite nas na Facebooku

Upišite vašu email adresu i primajte newsletter, članke, novosti i obavijesti Apolon centra

Pridruži se 1.289 drugih sljedbenika

POKLON BON

KATEGORIJE

Statistika

  • 981,908 pregleda
%d bloggers like this: