//
sada čitate...
BITI ŽENA, DISANJE, DOGAĐANJA, Majčinstvo -Bebe, Mame i bebe, OBAVIJESTI, Postnatal - Vježbe poslije porođaja, Postnatal poslije porođaja, Roditelji i djeca, SAVJETOVANJA, TEČAJEVI VJEŽBANJA, VJEŽBE ZA ŽENE, Vježbanje, Vježbe poslije porođaja-Postnatal, ZDRAVLJE, Žene

VJEŽBE ZA MAME I BEBE

Drage naše mlade mame poslije porođaja i najmlađi polaznici, mali vježbači i vježbačice, pozivamo vas da nam se ponovno pridružite na vježbanju i masaži!

Mother's loveS veseljem vas obavještavamo, da vršimo upise u novu grupu ,Aktivno majčinstvo – Vježbe za mame i bebe, na lokaciji u Martićevoj 14c, prizemlje.

Termini vježbanja ( 2x tjedno): srijedom i petkom od 11.oo -12.00

Trajanje sata: 60 min

Lokacija: Martićeva 14c, prizemlje, studio Umijeće Chija ( pokraj dućana PRIRODNE KOZMETIKE: “KANTARION”) Zbog lakšeg pristupa mamama s kolicima, vježbamo u prizemnom, lijepo novouređenom prostoru u Martićevoj 14c.

Prostor ovdje možete pogledati  https://www.flickr.com/photos/bugahernitzcvjetko/sets/72157625245621078/

Mjesečna članarina: 200 kn

Za nove polaznike: dobrodošli ste besplatno isprobati sat :))! Počinjemo u rujnu, prve srijede u mjesecu, 06.09.2016. u 11.00 sati.

Tehnički detalji: molimo ponesite veći ručnik na kojeg ćete staviti bebu i manju igračku za bebu. Molimo vas da dođete na vrijeme, nekoliko minuta prije početka sata, da se u miru i vi i bebica stignete pripremiti. Mame, ukoliko je moguće, dođite već komotno odjenute za vježbanje, tako da ne trebate trošiti vrijeme na to.

O programu: Aktivno Majčinstvo- vježbe za mame i bebe je sretan spoj vježbanja i druženja za mame i relaksirajuće masaže za bebe, koji će učiniti vaše prve zajedničke mjesece aktivnima i uzbudljivima!

Mame uče kako masirati svoju bebu, uče se pokretima koji pomažu kod čestih tegoba: kolika, rast zubića i kako dodirom smiriti ili aktivirati bebu. Dodir je prilagođen odnosu mame i djeteta.

Vježbice za kukove, nožice, ručice i masaža preporučene su od strane pedijatara.

Mame i bebe 2014

Voditeljica programa: Jasna Maceljski i atmosfera u grupi

Ciljane i specifične vježbe za žene poslije porođaja: vježbe za trbušnjake, leđa  i ostale dijelove tijela koje želimo učvrstiti i vratiti u prvobitan položaj. Odvojite malo vremena sa sebe i druženje sa drugim mamama, jer se najbolje razumijete!

Svaka se žena nakon poroda želi što prije vratiti u formu

Nakon otprilike dva i pol do tri mjeseca od porođaja, kada se tijelo potpuno oporavi, a vi i beba polako počinjete usvajati ritam dojenja i spavanja, preporučuje se početak vježbanja kako bi se Vaše tijelo što prije vratilo u nekadašnju formu. Sve je to lijepo, pomislit ćete, ali nije lako organizirati čuvanje bebe u jutarnjim satima, a uostalom, prvih par mjeseci ni Vi se možda ne želite odvajati od svog malog zlata. Idealno bi bilo da možete negdje vježbati i ujedno biti u društvu svoje bebe, gdje bi je mogli nahraniti, uspavati, presvući ili se jednostavno igrati i maziti s njom. Uzimajući sve to u obzir osmislili smo poseban program za vas:

Više o programu “Aktivno majčinstvo: vježbe za mame i bebe

Ana Plisnić i Lara

O čemu se radi?

Vježbe za mame i bebe je program namjenjen i mamama i njihovim bebama. Uz ugodnu muziku i na skladan način izmjenjuju se vježbe koje izvode mame i bebe. Na taj način majka radi na svojem tijelu, opušta se i izmjenjuje iskustva s drugim majkama, a u isto vrijeme se igra i mazi sa svojom bebom. Bebe, s druge strane, vježbaju sa svojim mamama, te uživaju u masaži za bebe.

Kako je osmišljeno vježbanje?

Sat započinje laganim vježbama disanja. Ujedno se u prvom dijelu sata mame i bebe prilagođavaju i pripremaju za međusobno i zajedničko druženje.

Drugi dio sata posvećen je vježbama. Vježbe su zasnovane na tehnikama joge, pilatesa, vježbama poslije porođaja, baby masaže, te kreativnog plesa i pokreta. Mame i bebe tijekom vježbanja izmjenjuju puno dodira, maženja i bliskog kontakta, što ima pozitivan utjecaj na još bolju komunikaciju između mame i bebe i razvoj djeteta općenito. Ujedno se na taj način mame dodatno povezuju sa svojom bebom i pomažu svom tijelu da se vrati u stanje prije trudnoće te obogaćuju svoje tijelo i duh.

Zadnji dio sata je kreativnog karaktera s elementima opuštanja. Mame se tako mogu opustiti od svakodnevnih obaveza, a bebe će uživati u ugodnoj i opuštenoj atmosferi.

Kakve se vježbe rade na satu?

Vježbe za mame zasnovane su na tehnikama joge i pilatesa, vježbama poslije porođaja, Tupler tehnici, te kreativnom izražavanju kroz pokret i ples. Vježbe za bebe zasnovane su na tehnikama Rainbow yoge za djecu, baby masaže te prema vježbama preporučenim od strane pedijatara.

Što treba ponijeti?

Za bebe:
  • – jedan veći ručnik,
  • – jednu omiljenu igračku,
  • – rezervnu pelenu i robicu,
  • – za bebe koje se ne doje, ponijeti bočicu s vodom, čajem ili sokom
  • – eventualno nosiljku za bebu
Za mame:
  • – udobnu odjeću za vježbanje,
  • – bočicu vode.

mama i beba

Zašto vježbati s nama?

Zbog dobrobiti za mame:

  • razgibat ćete se, opustiti i osloboditi od svakodnevne rutine i stresa
  • steći ćete formu kakvu ste imali prije trudnoće
  • izmjenjivati ćete iskustva s drugim mamama
  • naučiti ćete kako koristiti tehnike baby masaže koje možete prakticirati u svom domu

Zbog dobrobiti za bebe:

  • – olakšat će se simptomi kolika, plinova i zatvora
  • – jačanje i reguliranje probavnog, dišnog i krvožilnog sustava
  • – još bolje ćete razumjeti i odgovoriti na neverbalni jezik vaše bebe

Atmosfera na satu: pogledajte video snimljen za emisiju dm baby bonus:

opuštena i ležerna tako da mame mogu previti, nahraniti ili po potrebi umiriti svoju bebu. Vježbe su stručno vođene i usmjerene na zajedničku dobrobit Vas i Vašeg djeteta.

Sat vježbanja i relaksirajuće masaže za mame i bebe pridonosi sreći i zdravlju postporođajnog doba. Bebe uživaju u stimulaciji pokretom, dodirom, glazbi i zajedničkom druženju. Sretna i zadovoljna mama – je dobra mama  :) !

Odvojite sat vremena samo za sebe i svoju bebu, te nam dođite da zajedno kreiramo lijepe i pamtljive trenutke vašeg novog majčinstva i sretan početak učenja vašeg djeteta kroz naš posebno osmišljen program Aktivno majčinstvo: Vježbe za mame i bebe

Termini vježbanja ( 2x tjedno): srijedom i petkom od 11.00 – 12.00

Trajanje sata: 60 min

Gdje parkirati?

1) Vlaška 77 (točno preko puta Ratkajevog prolaza, tako da samo prođete kroz njega – cca 100m).

2.) Importanne Galerija – cca 150m, a cijena je 5kn/h.

3.) Martićeva i okolne ulice – 1. zona parkiranja,

Voditeljica:

Jasna jogaJasna Maceljski, voditeljica centra Apolon, joge i pilatesa, voditeljica Prenatal i Postnatal programa vježbi za trudnice i vježbi poslije porođaja, Joge za djecu i roditelje (Family yoga), instruktorica holističkog  plesa i pokreta certificirana po međunarodnim programima: Yoga Alliance, Rainbow Kids Yoga, Quantum Touch i Institute for Holistic Dance and Movement Pedagogy.

Sve informacije i predbilježbe:

apolon.studio@gmail.com /  095 816 88 18

Ljubazno molimo da se, zbog ograničenosti mjesta, za program PREDBILJEŽITE

PREDBILJEŽBE 

About apoloncentar

Mislimo na Vas :)

Rasprava

Komentari su zatvoreni.

Pratite nas na Facebooku

Upišite vašu email adresu i primajte newsletter, članke, novosti i obavijesti Apolon centra

Pridruži se 1.249 drugih sljedbenika

POKLON BON

KATEGORIJE

Statistika

  • 965,625 pregleda
%d bloggers like this: