//
sada čitate...
ANTISTRESNI PROGRAMI, DOGAĐANJA, OBAVIJESTI, TAI CHI CHUAN (UMIJEĆE CHIJA), Tai Chi u prirodi, Tai Ci Chuan (Umijeće Chija), TEČAJEVI VJEŽBANJA, VJEŽBE U PRIRODI, ZDRAVLJE

TAI CHI treninge u srpnju vježbamo U MAKSIMIRU

Pozivnica svim ljubiteljima tai chija i onima koji će to tek postati!

Kao i proteklih godina, u mjesecu srpnju 2015. treninge tai chija selimo u Maksimir. Ako možete i želite, pridružite nam se na vježbanju u prirodi!

I dalje su dobrodošli svi, početnici i napredniji vježbači.

Vježbe će se održavati jednom tjedno, ponedjeljkom od 18.00 -19.30 sati, 90 minuta po treningu. U ponedjeljak, 06.07.2015. vježbamo tai chi u Maksimiru od 17.00 sati s gornje strane Vidikovca. Preporuka: molimo ponesite sredstvo protiv komaraca🙂. Vidimo se!

Tai Chi Maksimir, Keti

Sudjelovanje: 30 kn

Sve info i predbilježbe za treninge na 091 370 51 54, voditeljica Snježana

Molimo da se prije dolaska sms-om ili pozivom svakako najavite direktno kod voditeljice.

Pročitajte i ovo:

Dobrobiti vježbanja u prirodi 

Na travnjaku parka Maksimira već nakon pola sata osjećati ćete se preporođeno. Pokreti koji se izvode rastežu mišiće omogućavajući nesmetan protok energije kroz tijelo što je presudno za zdravlje (chi upravo to i znači: energija). Vježbanje opušta ne samo tijelo, već i um, a vježbanje u prirodi je svima privlačnije od boravka u zatvorenom. Prodišite i riješit ćete se nakupljenog stresa i umora!

Svi ste dobrodošli, bez obzira jeste li se susreli već s tai chijem ili ne znate ništa o tome.

Nekoliko zabluda u vezi tai chija

Puno je različitih motiva zašto se vježba tai chi, ali nakon nekog vremena, osjećaj koji nas uvijek iznova obogati upravo je osjećanje vlastite životne energije, te vibrirajuće pulsirajuće energije od koje smo i mi sazdani a da je nikad ne osjetimo u svakodnevnom životu na taj način. Chi koji nas prožima izvor je velike sreće i dobrobiti za nas, a vježbanjem se taj doživljaj uvijek i nanovo pojavljuje i intenzivira.

  1. Tai chi je prespor

Da, pokreti tai chija su vrlo spori, posebno kad uspoređujemo neke druge borilačke vještine, međutim, treba napraviti razliku između sporosti i smirenosti. Da bi se postigla smirenost uma, potrebno je smiriti i tijelo, to se upravo postiže usporavanjem pokreta cijelog tijela ali i usmjeravanjem pažnje na unutrašnjost i pokret koji „dolazi“ iznutra. Nipošto ne treba zamijeniti sporost sa nemoći. Tai chi su spori ali istovremeno i snažni.

  1. Tai chi je samo za stare i one koji ne mogu podnijeti teže vježbanje

Koliko puta smo pomislili – vježbat ću tai chi kad ću biti stariji kao i oni starci u parkovima u Kini….istina je doduše, da tai chi nema vremenskog ograničenja i može se početi vježbati od malih nogu. Za njega je ipak, potrebna određena doza vjere u samog sebe i strpljivosti koja je ponekad nespojiva s mladošću.

  1. Tai chi ne razvija muskulaturu

Tai chi se ne vježba kako bi razvili lijepo tijelo, skinuli višak sala i oblikovali pojedine dijelove tijela. Ukoliko se pak, nakon određenog perioda vježbanja to i desi, bit će to poput dobrog nusproizvoda koji nastaje nakon cjelovitog zahvata. Vježbanje tai chija vratit će harmoniju u naše tijelo kako bi se samo riješilo neravnoteže u životu, ma gdje god se pojavila.

  1. Treba dugo vježbati da bi se naučili pokreti

Najčešći osjećaj koji prati početnike jest osjećaj nekoordiniranosti pokreta i nespretnosti, zato je potrebno imati puno strpljenja kako bi se prevladala početnička zbunjenost. Međutim, upravo je naš um taj koji nam govori da je to jako teško ili da nam treba previše vremena. Tai chi pokreti su prirodni i tijelo ih uči s vremenom bez obzira što nam um govori.

About apoloncentar

Mislimo na Vas :)

Rasprava

Komentari su zatvoreni.

Pratite nas na Facebooku

Upišite vašu email adresu i primajte newsletter, članke, novosti i obavijesti Apolon centra

Pridruži se 1.249 drugih sljedbenika

POKLON BON

KATEGORIJE

Statistika

  • 965,263 pregleda
%d bloggers like this: