//
sada čitate...
DOGAĐANJA, ENERGETSKI RAD, OBAVIJESTI, QT-Quantum Touch/ Kvantni Dodir, SAVJETOVANJA, SEMINARI-RADIONICE-ŠKOLE, ZDRAVLJE, ČLANCI -ZANIMLJIVOSTI

KVANTNI DODIR i sport

Quantum Touch® i sport

Quantum Touch se može primjenjivati kod svih vrsta sportova kao priprema treningu, za vrijeme same sportske aktivnosti i poslije treninga.

Preporuča se aktivnim sportašima i njihovim trenerima, te svima koji se rekreativno bave sport “U mom širokom iskustvu, nisam nikada vidio ništa što bi se usporedilo sa pozitivnim rezultatima QT- ja! Quantum Touch je omogućio članovima tima da nastave sa izvrsnim rezultatima u kratko vrijeme nakon ozlijede, i poboljšanja izgleda da se nastavljaju i nakon terapeutskih sessiona.”

Duane Garner, Trener UCSC muške košarkaške ekipe

Quantum Touch pomaže postizanju i održavanju zdravlja, podizanju imuniteta, te poboljšanju svih tjelesnih funkcija. Ukoliko ste sportaš, pomoći će vam da značajno poboljšate svoju izvedbu, imate fleksibilnije tijelo i zglobove, veći opseg pokreta, bolju koordinaciju pokreta, veću izdržljivost i snagu, te da se brže oporavljate od fizičkih napora. Ukoliko ste natjecatelj QT vam može značajno pomoći u ostvarivanju emocionalne i psihičke stabilnosti koja je neophodna u vrhunskom sportu. Sportašima koji su u svom redovitom vježbanju ili sportu dosegli «plato» pomaže da poboljšaju svoje rezultate.

Kvantni dodir je značajna pomoć kod oporavka od sportskih ozlijeda

• muskulfiber, modrice, žuljevi
• istegnuti mišići i tetive
• iščašenja i uganuća
• opća preopterećenost

Ovo su samo neke od situacija s kojima se sportaši često susreću. Quantum Touch omogućava brži oporavak nakon naprezanja ili ozlijeda. Također, pomaže vraćanju u optimalno stanje, energizira, osvježava i osnažuje. Pomaže motiviranju, te stvaranju emocionalne stabilnosti i čvrstog mentalnog fokusa. Najbolje je da naučite QT i kontinuirano ostvarujete dobrobiti koje vam QT može pružiti.

Iskustva: Kvantum touch i sport:

“Kvantni dodir mi je pomogao da budem fleksibilniji, izdržljiviji i koncentriraniji na treninzima Kenda, kao i to da brzo rješavam muskulfiber, žuljeve i umor nakon treninga.”
Zlatan Simatović, osvajač nekoliko medalja na međunarodnim Kendo natjecanjima

“Prije tjedan dana sudjelovala sam na jednom malo intenzivnijem seminaru plesa i dočekala se nespretno na ručni zglob.
Po dolasku kući zglob je bio natečen i počeo me prilično boljeti. Prsti su mi utrnuli i pri pokušaju korištenja te ruke i šake – nije bilo šanse! Nisam uopće imala mobilnost u šaci. Nakon što sam ustanovila da nije ništa slomljeno, da ne trebam ići slikati, kao prvu pomoć stavila sam led. A zatim sam uključila Kvantni dodir. Otišla sam spavati i mirno prospavala noć.

Ujutro me čekao redovni posao instruktorice joge, vođenja satova vježbanja i rada s ljudima u studiju. Nije bilo upitno hoću li otkazati satove ili ne, otišla sam na posao. Nastavila sam sa primjenom Kvantnog dodira i vodila sve satove, doduše sa ledom na ruci🙂. Bol me prošla brzo, otok je nestao u toku slijedećeg dana, trećeg dana toga se nisam niti sjetila.

Zbog intenzivnijeg i stalnog korištenja Kvantnog dodira tog i idućeg dana, fokusa na pozitivno, na humor, zahvalnost, zabavu i igru, vibracije su se na mojim satovima toliko podigle, da smo se svi smijali. Polaznici su se uz vježbanje odlično zabavljali, mene nije boljelo i bilo mi je mnogo lakše raditi. To su bili toliko inspirativni satovi, da sada sve više koristim Kvantni dodir na svom poslu.

Hvala Jelena što si me naučila Kvantnom dodiru!

Jasna Maceljski

About apoloncentar

Mislimo na Vas :)

Rasprava

Nijedan komentar do sada.

Odgovori

Pratite nas na Facebooku

Upišite vašu email adresu i primajte newsletter, članke, novosti i obavijesti Apolon centra

Pridruži se 1.249 drugih sljedbenika

POKLON BON

KATEGORIJE

Statistika

  • 965,523 pregleda
